[LINUX:16873] bir komik hikaye.RTFM

From: linuxbilkent@webser.hay.net.tr
Date: Wed 14 Jun 2000 - 17:58:23 EEST

Bir gun linux a yeni baslayan bir arkadasIm linux basInda biseyler
soruyordu cok da mesgudum ama ben muhabbet sole gecti.

O : Abi . ile baslayan dosyalarI nasIl goruruz?
Ben : ls -a yap gorursun.
O : Ama o zaman hem nokta ile baslayanlarI ve diger dosyalarI yani butun
dosyalarI goruyoruz.Ben sadece .tcshrc felan gibi . ile baslayanlarI
gormek istiyorum...?
Ben : ne biliiim , man ls yap o zaman.
O : Abi yaptIm ama ekrana cok degisik seyler geldi yaa.Dosya mosya
gostermiyor burda.

Ekrana baktIm.gulumsedim,o da ne oldugunu anladI.birlikte cok
gulduk.hosumuza gitti.:))

Baska bir olay daha :
ISCA bbs de (USA ' da , bilenler vardIr burdan)programming forum
var.elemanIn biri soru sormus.
adama onune gelen RTFM yazmIstI.
Adam en son
"yeter artIk.herkes RTFM dedi ama sorunu hala cozemedim.lutfen RTFM
demeyin.yardIm edin" yazmIs.acImIstIm garibana gercekten:))

Yeni baslayan arkadaslarI tIrsItmamak lazIm ama onlar da biraz tIrssInlar
ki arastIrmaya alIssInlar.
neyse
selam.saygI