[LINUX:16602] Re: Kinama

From: Mehmet Ali Suzen AT emu (suzen.as@mozart.emu.edu.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 16:29:03 EEST

bence abartiyorsunuz, buraya sormadan once neden biraz arastirmiyorsunuz?
linuxdocs.org veya sunsite.unc.edu adreslerinde binlerce sayfalik dokumanlar
var. Ve NT guide dan daha bilimsel yazilmis...adim adim o konuda ne
yapacaginizi soyluyor....tabi local documanlarda var man ve how-to lar
gibi....
ama bu listede fazla popularite var bu gunlerde....\
teknik konusmalar azaliyor : - )

saygilar
Mehmet Ali