[LINUX:16349] Re: TAPE Driver

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 11:35:05 EEST

> Senin bahsettigin bu script bu tazrdaysa alabilirim bu tarzda degilsede
> yine yolla bir bakayim birseyler ogrenirim bu sekilde ..
> Tekrar Saol..

Selam,
o.k yollarim mt nin kullanimi acisindan faydali olur en azindan tabii ilk
once evdeki makinamda bulmam lazim. Bulamazsam ekrar yazar yollarim.

> Not:Bu arada birsey daha sormam gerecek sanirim..
> Ayni bilgisayar uzerinde ikinci printer nasil ayarlanabilir (tabi iki tane
> pararlel port mevcut )
> Yani herhangi extra bir durum gerekirmi ..

acilista tanimasi acisindan filan herhangi bir extra durum olmaz. Birini
lp0 birini lp1 diye tanir fakat ondan sonra printcap bilgilerinde sanirim
ugrasman gerekecek. iksini de ayni anda kullanmak istiyorsan naparsin
bilmiyorum.

cat dosya_adi >> /dev/lp0
cat dosy_adi >> /dev/lp1

yapip kendin filter yazarsin bir tane de veya surekli printcap
degistirirsin. Cunku bildigim kadari ile printcapde ayni anda birden fazla
printer tanimlayamiyorsun. Belki yanlis biliyorum.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC