[LINUX:16331] Re: TAPE Driver

From: Deniz Bellikan (deniz@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 07:06:22 EEST

On Sun, 4 Jun 2000, Murat Koc wrote:

> Selam,
> Dedigine bakilirsa tape in IDE bu durumda acilista /dev/ht0 olarak
> gorulmesi gerekir. Yine hdc olarak gorulur fakat eger kernelda IDE/ATAPI
> tape support a destek verirsen ht0 olarak gorur ve boylece
> kullanabilirsin.
> Sistemde bir kere gordukten sonra cesitli tape programlari ile
> kullanabilirsin. X arabirimli olarak en saglami arkeia konsolda ise taper
> i kullanabilirsin. Auto detection ozelligi olan adi yanlis hatirlamiyorsam
> Ktape idi (kde nin degil) onu kullanabilirsin. script olarak kullanmak
> [...]
Bilgiler icin cok saaol Daha deneme sansim olmadi (yani daha yeniden
kernel derleyip ht0 olarak gostermek gibi)
 Aslina bakarsan istenilen backup'i her aksam belli bir dizini yedegini
almak seklinde ayarlama yapilmasi.
Senin bahsettigin bu script bu tazrdaysa alabilirim bu tarzda degilsede
yine yolla bir bakayim birseyler ogrenirim bu sekilde ..
Tekrar Saol..
Not:Bu arada birsey daha sormam gerecek sanirim..
Ayni bilgisayar uzerinde ikinci printer nasil ayarlanabilir (tabi iki tane
pararlel port mevcut )
Yani herhangi extra bir durum gerekirmi ..
Cok saol!
Kolay Gelsin
                                                 DENIZ BELLIKAN