[LINUX:16348] Re: Murat Koc a hayir turkce 1.0 i386rpm i indirmistim

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 11:19:25 EEST

On Mon, 5 Jun 2000, Mehmet Cak wrote:

> hayir red hat icin olan degil surekli takip ediyorum listeyi
> ilk mailinden sonra hemen cektim turkce1.0 i386 rpm i indirmistim red hat icin olani zaten yuklemem mandrake sistemde ortaligi karistirir diye .
> böyle bi calismaya herkesin ihtiyaci oldugnu dusunuyorum ve tebrik ederim sadece yardimci olmak istedim. Kendine iyi bak iyi calismalar

Selam,
RedHat icin olani indirin birsey olmaz sadece ikisi arasinda sadece
XF86Config dosyasinin yeri degisik o kadar. Yani Mandrake de
/etc/X11/XF86Config altinda oldugundan dolayi o dosya editlenmiyor normal
Turkce de dolayisi ile karakterlerin cikmamasi dogal RedHat icin olani
indirirseniz (aslinda bir scriptle kontrol edebilirdim ama boyle ayri
olmasi sanirim daha iyi oldu) /etc/X11/XF86Config dosyasi
editleniyor. Sanirim o zaman problem kalmaz. Yine de problem olursa mail
atin lutfen tekrar.
Tesekkurler,

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC