[LINUX:16219] Re: AKTUEL deki yazi... (fwd)

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 20:00:50 EEST

> Sanırım attığım mektup düzgün okunmadı.

Selam,
cok guzel okundu merak etme. fakat sen benim yazdiklarim yerine baska
seyleri daha dogrusu isine gelen seyleri cevaplamaya calisiyorsun.

> konu Aktüel gibi bir derginin gündemine girmiş.

evet aktuel in nasil bir dergi oldugu sanirim ortada. yazinin butunune
bakalim aaa ne guzel Linux u ovuyor ama her yeri yanlis bilgilerle dolu
olsun yine de linux u ovuyor:))) guldurme lutfen

> kurucuları arasında faaliyet göstereceğim, ama çalışma alanımızda ticari
> faaliyete yer yok. Bu nedenle ticari kurumların Linux piyasasında varlığı
> şarttır. "CD kopyalıyor, 7 milyon liraya satılıyor" gibi sözler ancak
> ticari bilgiye sahip olmayan, kişisel çekişmelerini bir kenara bırakamayan
> kişilerin sözleridir. Toplum bilincini "Linux serbesttir, bu nedenle
> beleştir" örneğine getirmekle, yanlı konuşarak bir kurumu hedef almış
> oluyorsunuz.

ticari faaliyet olacagini ama bunun sadece dernegin varligini surdurecek
sekilde ve gelismesine katki saglayacak bir sekilde olacagini sen de cok
iyi biliyorsun. ticari bilgiye sahip olmak farkli seydir insanlari
kaziklamak farkli seydir.

> gösteririm. Her iki tarafta da kurduğum cümlelere dikkat etmem şart olur.

ayni ozeni ozelde de gosterebilirsin! Ozel de genelde ukala moddasin ama.

> Keşke bir değil, on değil, 1000 tane kurum olsa da Linux'u desteklese, hiç
> olmazsa kurumsal muhatap konusunda sıkıntı çekmezdik. linux.org.tr de dört
> başı mamur, özlediğim ve istediğim bir noktaya gelirdi.

merak etme Gelecek yalniz kalmayacak ve sen istedigin konuma geleceksin!

> Bir gün bu tür saldırılar sonunda birbirimizin yememizin acısını, henüz
> hayatının baharındaki linux.org.tr'ye zarar verdikten sonra göreceğiz ve
> anlayacağız, ama iş işten geçmiş olacak ne yazık ki.

bunlar saldiri degil insanlarin yanlis bilgilendirilmesi ve yanlis yola
saptirilmaya calisilmasinin onune gecmeye calismaktir. Dikkatini cekerim
aktuel deki yaziya tek ben tepki gostermedim. Demek ki ayni durumdan
rahatsiz olan basla kisilerde var.

Ayrica bu tartismayi burada keselim ve ozelde devam edelim(tabii buraya
yazdigin gibi bana da yazmayi becerebilirsen.)

Liste uyelerinden bu tur (bir miktar karsilikli olarak kisisele donusen)
bir tartismayi burada devam ettirdigim icin ozur dilerim.

Bundan sonrakilere cevap vermeyecegim.

IYI CALISMALAR

                                                               MURAT KOC