[LINUX:16188] Re: Postaci - Open source Turk webmail yazilimi

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 03:24:35 EEST

Merhaba,
Almanca konusunda tesekkur ederim, size e-maillari kisisel mesaj ile
gonderdim... Su anda yardim edecegine soz veren arkadaslar ellerindekileri
teslim ederlerse Almanca, Fransizca, Ingilizce ve Turkce' ye (ozellikle de
Turkce) destegi veren bir kaynak kodu acik webmail yazilimimiz oluyor. Daha
once de soyledigim gibi 3 Haziran Cuma gunune sorunsuz bir sekilde listedeki
diger arkadaslara programi incelemeleri icin teslim etmek istiyorum.

Tesekkur ederim
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr