[LINUX:16187] Re: Postaci - Open source Turk webmail yazilimi

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 02:38:33 EEST

Merhaba,
Cince' ye de gayet sicak bakarim tabii ama cehaletimi affedin, Cince hakkinda
hic bir sey bilmiyorum ve MySQL ' e Cince karakterlerin gomulup gomulemeyecegi
ve ayrica bunun browserda cikti olarak verildiginde nasil bir sonuc alirim?

Ayrica Cince sagdan sola, yukardan asagiya, soldan saga... nasil yaziliyor? :)

Ilk once latin dil ailesinden bir kac dil eklemeli ve daha sonra Cince,
Japonca, Arapca gibi dillere bakmaliyiz diye dusunuyorum.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr