[LINUX:16189] Re: Mandrake

From: Mehmet Cak (mcak1975@hotmail.com)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 04:47:25 EEST

Çocuk partition bulamıyo demektir. Disk üzerindeki verini
kaybetmeyi göze alirsan önce win98 le fdisk çekip bi primer partition yarat
ama maksimum alani verme linux için yeterli bi alan kalsin mesela 2 yada 3
gb bu alan. wın98 fdıskiyle extended partitionda yaratma . yalnız primer
partitionin olsun. windowsunu kur. olay bitince mandrakeyi koy cd ye boot
ettiğinde beyaz bi boş alan görceksin windowsun görmediği ve haberdar
olmadığı
bu alanı ister autoallocate et ister zevkine göre böl linuxını kur.
windowsta iki disk görmek istiyom hem c hem d olsun diyosan
çok sorun çıkarıyo ama ille bi extended partition istiyosan bütün logical
dos drive bu extended partitina ver üstünede linux için alan bırak yine yani
fdiskle biçimlenmemiş boş bi alanin olsun.
sorun çıkmaycaktır sanırım.
Verini kaybetmek istemiyosan fips i kullanabilirsin diskini bölmek için
diski bölüp linuxı yeni oluşturduğun alana kuruyosun ama bunu ben denemedim.
Umarim yaridmi olur