[LINUX:18095] RedHat kurulumunda Overflow hatasI.

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Sun 23 Jul 2000 - 20:20:32 EEST

 sayin liste uyeleri. bir konuda bilgilerinizi rica edecegim.

gecen elime gecen RedHat 6.2 Bootable CD den redhat kurmayi denedim. once grafik mode ve custom sekilde kuruluma basladim. hersey yolunda gitti. kurulum dosyalari kopyaladi ve en son "Kurulum Sonrasi Ayarlar Yapiliyor" diyor ve orada kaliyor daha sonra hic devam etmiyor. takiliyor. once custom mode da ben bir hata yapmisimdir diye birde KDE Workstation olarak kurmayi denedim fakat gene ayni yerde tikandi.

bu sefer text modeda kurmayi denedim. bu seferde gene butun islemleri duzgun olarak yapti. gene kurulumdan sonra "Kurulum Sonrasi Ayarlar Yapiliyor" diyordu. bu sefer Alt + F2 F3 F4 tuslari yardimiyla consoleda neler oluyor diye baktigimda bu hatayi veriyor.

<4> neighbour table overflow. ( bu hatayi 4 kere ust uste veriyor sonra devam ediyor)
acaba bunun sebebi nedir? daha once basindan boyle bir sey gecmis olan varsa yardimci olursa sevinirim. cunku surekli sorun cikariyor.

Sistem: Pentium II 350Mhz, Gigabyte BXC-133 Anakart, 128MB PC-100 SDram, Western Digital 1.2 (Linux) + Western Digital 6.5 (Windows 98) HDD

İyi Çalışmalar.
Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr
www.1stenergy.gen.tr