[LINUX:18094] NT 4 Setup

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 23 Jul 2000 - 19:37:54 EEST

 Merhaba

 Daha onceden NT 4 yukleyebildigim bi makinaya
( eskiden bos bir hdd ye yuklemistim ) tekrardan
yukleme yapmaya calisiyorum ancak setup dosyalarini
kopyalayip resetledikten sonra, ntloader gectikten
sonra processor,ram vs nin oldugu mavi ekranda
INACCESSIBLE BOOT DEVICE diyip bir suru dosya ismi
verip cakiliyor. quantum fireball 13cx partition table

1 -> 2gb fat 16 ( win98 kurulu ) 300 MB bos
2 -> 11 gb extended
5 -> linux swap ( 256 mb )
6 -> linux native ( 4 gb )
7 -> fat16 ( sadece NT setup dosyalari var )
8 -> fat16

bu makine uzun suredir win98 ve linux ( mandrake 6.1
)uyum icinde calisiyordu. NT yuklemeye calistim bu
hatayi verdi, lilodandir dedim, lilo yu linux dan da
uninstall edip denedim ( -U ), fdisk /mbr kullanarak
da temizledim, vsvsvs ayni hatayi aliyorum. Harddiskde
sorun yok, qdps ( quantum un disk check programi ) ile
baktim. Boot virusu yok. 128 ram var, ramlari
degisitirip tek tek ayri slotlara takarak denedim,
sonuc degismedi. Bana " linux native partitionin var,
o sorun cikarmis olabilir, parititon table ini
algilayamiyor olabilir vs dediler ama linux u ucurmak
istemiyorum. Bu karsilastigim sorun neden olabilir?
Linux u ucurmadan baska neler yapabilirim ?

 Bir de, eger yuklemeyi becerebilirsem,lilo yu linux
native partition inin basina yazip, o partition in ilk
512 sectorunu alip bir dosyaya yazacagim, bunu da NT
loader a boot icin gosterecegim. Bu yontem calisir mi
?

 Yardimlariniz icin tesekur ederim :)