[LINUX:18055] Re: Sun, Star Office'i GPL yapiyor

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 20 Jul 2000 - 21:56:24 EEST

On Wed, 19 July 2000, Gorkem Cetin wrote:

> Selam
>
> Sun Microsystems, sonunda aciklama yapti ve 13 Ekim'de Star Office'in
> kaynak kodunu acacagini (GNU GPL seklinde) soyledi. Halen Solaris,
> Windows, Linux altinda calisan Star Office, Office 2000 ile uyumlu
> calisiyor, kelime islem, sunum, veritabani, boyama, HTMl duzenleme, zamcn
> cizelgesi olusturma gibi islemler yapilabiliyor. Yakinda Macintosh'a da
> aktarilacak.
>
> Sun www.openoffice.org adresinde Star Office ile ilgili gelismeleri
> aktariyor, kullanici forumlari aciyor. Sun'in da dedigi gibi inek bedava
> [...]

Cok hos.. Surpriz gibi bir sey.. Fakat birileri bu bonkorlugun karsiligini vermeli diyorum. Haydi gayret diyelim, bunu Turkceye cevirmek icin kollari sivayalim. Sun Turkiye, Dresden'(?) de iki teknisyenin 3-4 hafta icinde Turkce versiyonu cikaracagini soyluyordu. Fakat 3 ay gecti uzerinden.

Dogru durust bir Turkce surum yapamadik bari dogru durust bir office yapalim. Simdiden organize olursak, Ekim'e ise girismek kalir diyorum. Soyle hosting vs. imkanlari olan arkadaslarin teklifime sicak bakacagini dusunuyorum.

Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3