[LINUX:18056] Re: cgi

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Thu 20 Jul 2000 - 22:14:58 EEST

arkadasim ayni sorunu bir kac ay once bende yasamistim listeden pek cok
cevap geldi muhtemelen kodlarinda hata var kodlarini bi daha kontrol et.
eger windows ortaminda yazilmis kodlari kullaniyosan sorun windowsdan linuxa
gecen asciilerin sonlarina ^M gibi bi karakter eklenir sorun bu olabilir
eger sorun bu degilse kodlarini perl -cw bilmemne.cgi yazarak kontrol et
hatalari ordan bulabilirsin (*)bi diger yol/var/log/httpd/logs/error_log
dosyasina bak "malformed header" veya "premature end of scripts headers"
turunden hatalar, print "Content-type:text/html\n\n"; deyimini henuz
kullanmadan ekrana bisey yazdirmya kalktiginda veya yetkilendirmeden dolayi
kaynaklanan kisitlama yada uyumsuzluklarda veya sintax hatalarindan dolayi
betik bir yerde sonlaniyorsa vb gibi durumlarda meydana gelir
(*)son bolumu Adem Gunes`in Perl ile Cgi programla adli kitabindan aktardim
ha bu arada kitaplardan direkt olarak yazdigin kodlara guvenme onlardada bol
miktarda hata cikiyor.