[LINUX:17999] linux<->windows

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Wed 19 Jul 2000 - 03:52:30 EEST

merhabalar

ya eger sambayi kullanmayi bilseydim zaten oyle bir
soru sormazdim ki..
sorunumu tekrar sizinle paylasiyorum yardimci
olursaniz sevinirim..
yerel networkumde bir linux makinem var.. linux'den
windows'u gorebiliyorum. ama sadece gormekle
kaliyorum. yani en ufak bir faaliyet yapamiyorum.
mesela smbmount ettikten sonra ne komut vereyim ki
win98 makineden a.bat dosyasini cexin..
bunun yaninda bir tavsiye uzerine linneighborhood diye
bir program cektim. gosteriyor tum win98
partitionlarimi ama dosyalari gostermiyor..
ayrica ayni isi windowstan yapabilir miyim? yani
windows'un ag komsularinda linux makinenin en azindan
adi bile gorunemez mi? dosyalarina erismek mumkun
olmasa bile en azindan bilgisayar adini gostertebilir
miyim?

cok tesekkur ederim,basarilar,saygilar
MustafaOgun

=====