[LINUX:17998] Re: question

From: Murat Hazer (hazermurat@hotmail.com)
Date: Wed 19 Jul 2000 - 00:08:52 EEST

>From: Murat R Dagdelen <murtix@juno.com>
>To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:17977] Re: question
>Date: Tue, 18 Jul 2000 04:39:03 +0300 (EEST)
>
>selam
>
>gecen gun borders book store da bir c compiler paketi gordum linux icin.
>asm ve debugger paketleri de var icinde. fiyeti 75 dolar civarinda. adini
>tam olarak hatirlamiyorum ama bayagi iyi bir seymis. tekrar gidince bakip
>adinida vericem. eger satin alirsamda ziplar dogru erisilebilecek bir
>ftpye korum ordan da herkes cekebilir.

> [...]
Benım anladıgıma kadar sen wındows tan lınuxa ulasmak ıstıyorsun.
lınux guvenlıge onem verdıgı ıcın nt den veya 98 den lınuxa ulasamazsın.
ama lınuxdan 98 ulasırsın fakat nt ye ulasamazsın.cunku formatları farklı nt
npfs,98 vfat,lıux ıse lınux formatlarında calısıyor.
ama sorunu daha acık sorsaydın belkı sorununa daha saglam cozum
getırebılırdık.
                                  kolay gelsin
                                 eyvallah!