[LINUX:18000] Ynt: perl ile mssql

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Wed 19 Jul 2000 - 04:11:25 EEST

Bence siz degil her firsatta Microsoft'un teknik destegini yere gore sigdiramayanlar utanmali, son zamanda Microsoft'un teknik destek hizmetinin kalitesiyle paralel (!) olarak listeye gelen Microsoft sorularinda da artis var. Bu da Microsoft'un yeni taktigi heralde, kullanicilarin o hale gelsinlerki, rakiplerinin yardim listelerine yigilip kullanilamaz hale getirsinler :)

Size tavsiyem, sistemi degistirme sansim yok demissiniz ama, Perl yerine PHP kullanabilirseniz onu kullanin. Veritabanı işlemleri daha kolay ve daha hizli.

Serdar
www.php.org.tr