[LINUX:17853] Re: devami...

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 22:15:48 EEST

bence soruyu soran kisi olarak her softwarei servera
kurmamak vede ancak guvenilir yerden software indirmek
olabilir.Gerci gecenlerde Apachenin sitesini
hacklemislerdi conf hatalarindan dolayi serveri gucsuz
dusurduler oda arasira tehlikli ama sokakta araba
carpmasi ihtimali kadar :) birde allahtan md5sum var:)

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/