[LINUX:17854] Re:

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 22:18:25 EEST

Tam olarak hata mesajlari nedir.Yardimci olamam ama
merak ettigim bir konu olursa yakinda AMD
alacagim.(insallah $$ bulayim birazcik) Kurulum
sirasinda ALT-F1,ALT-F2,ALT-F3 te neler diyor... ?????

--- Bilgi_Ýslem_Daire_Baskanligi

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/