[LINUX:17852]

From: Bilgi Ýslem Daire Baskanligi (linux@bim.cumhuriyet.edu.tr)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 19:28:42 EEST

Malesef, 1 haftadir asagidaki konfigrasyona Red Hat 6.2 'yi kuramadim.

Board : ASUS K7V (on board ses kartli)
Harddisk : Seagate 20GB (ATA66 Destekli 80 Pinli Data Kablolu)
islemci : AMD K7 750 Mhz (Slot Tipli)
Ekran Karti : Savage4
Bellek : SpecTec 64 Mb
isletim Sistemi : Red Hat 6.2
HATA : isletim sistemi hic kurulamiyor. Redhat paket secimini
yaptiriyor. Paketleri kuruyor, ancak paket kurulumundan hemen sonra
(sanirim ekran karti ayarlarini istemeden hemen once) OKEY ve DEBUG
yaziyor ve OKEY'e basarsaniz sistem kapaniyor. Tabiki islem yarim
kaldigindan sistemde acilmiyor.

Hardiski degistirdik belki, kapasite buyuklugundendir diye, 3.2GB takildi
olmadi; Bellekler degistirildi olmadi, Ekran kartidir dedik, degistirdik
olmadi v.s. ...v.s.
CPU ve Board haric diger tum malzemeleri aldik INTEL serisi islemcilere
taktik linux sorunsuz kuruluyor. ama AMD ve ASUS board'a geldigi zaman
sorunlar cikartiyor ve kurulamiyor.
Bilmiyorum AMD islemcili sistem almakla saniyorum buyuk bir hata yaptik.
Cunku daha iki ay once PIII-450 islemcili bir PC 'ye 4 saat gibi bir
surede tum internet servisleri calismak uzere sistem kurdum, sorun
yasamadim. iki aydir kurumun tum interneti uzerinde calisiyor. Ondan once
PII-350' vardi. Sorunsuz iki yil calisti.
Bu konfigrasyon hakkinda BIOS, Jumper Ayari ve baska bisey olsun herhangi
bir bilgisi olan varsa cevabini beklerim.