[LINUX:17831] Re: linux'ta IDE sorunu

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 00:35:16 EEST

Merhaba,
emacs cok guzel bir editor. Hatta ona bir editor demek asagilamak gibi geliyor
bana ama kim ne derse desin yine de anlamsiz derecede zor bence. XWindows
olmayan bir zamanda yazilmis olmasi o zamanlarin krali olmasi icin birinci
sebepti tabii ki ama artik Linux' un GUI' si de cok basarili. Bence kod yazmak
icin en ideal ortamlar nedit, code crusader ve kwrite. C ve C++ icin
kesinlikle code crusader derim. Bir kere alisinca siz de farki anlayacaksiniz.
Ama yine de bu is zevk meselesi... freshmeat' de biraz gezinmeniz faydali
olabilir.

Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr