[LINUX:17832] StarOffice ve Java...

From: Yildirim Karslioglu (ykarslioglu@superonline.com)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 02:52:28 EEST

        Merhabalar,

        Slackware 7.0 kurulu olan sistemimde, StarOffice 5.1'de Java
applet'larini calistiramiyorum. Sistemimde, Blackdown Java-Linux port
of the Java 2 SDK Version 1.2.2
Release Candidate 4 yuklu. (Biraz uzunca oldu :) JDK ile gelen demo
programlari calistirabiliyorum ve applet'lari da hem appletviewer hem
de Netscape ile gorebiliyorum. StarOffice'i kurarken, kurulum
programi, sistemde bulunan JDK'i algiliyor ve "kurulu olan JDK'i
kullanayim mi?" diye soruyor. Kullan diye cevap veriyorum. Fakat,
herhangi bir html sayfasini gormek istedigimde, "sistemde kurulu
durumda java bulunamadi" seklinde bir mesaj veriyor. Java setup ile
JDK'in yerini tekrar hatirlatmaya kalkistigimda, kurulum
sirasindakinin tersine, JDK'i algilamiyor. StarOffice'i yeniden
baslatinca Java setup JDK'i algiliyor ancak bir web sayfasi gormek
istedigimde az once siraladigim olaylar tekrarlaniyor. Bu durumda,
Netscape ile calistirabildigim applet'lari, StarOffice ile
calistiramiyorum. Bu konuda yardimci olacak arkadaslara simdiden
tesekkur ederim.

Not:JDK'i Readme.linux dosyasinda yazan yonergelere uygun sekilde
kurdum ve Java ile bu durum disinda sorun yasamadim. Ayrica,
StarOffice'de Java ve Javascript destegi "enable" durumda.

Dr. Yildirim Karslioglu

ykarslioglu@superonline.com