[LINUX:17830] Re: Webmail ceviri dosyasi

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 00:06:49 EEST

Merhaba,
>Sen mesaji gorup ceviriyi yapana kadar, o dedigin program freshmeat'ten
>1000'e yakin kez indirildi :)

Aslinda tam rakam vermek gerekirse tum dunyadan toplam 1470. En cok hit 1.
Turkiye, 2. Tayvan, 3. Almanya, 4. Amerika 5.Fransa.

>Hata bende aslinda, ozeline de atmaliydim, trafik olmasin dedim.
>Umut Bey'e not: Ferda'nin fransizcasi benden iyidir. Gönderdigi çevirileri
>yeni sürüme koyarsaniz daha dogru olur.

Aslinda biraz gec kaldiginin farkindayim ama 100' den fazla hatanin
duzeltildigi 1.0.3 versiyonunu en gec bir hafta icersinde tamamlaniyor.
Ardindan da IMAP versiyonu hazir olacak. 1.0.3' te Ferda' nin cevirisini
kullanacagim. Yardim etmek isteyenler olabilir diye soyluyorum. Ozerllikle
theme destegi cok onemli, cunku Postaci' yi kurmak isteyen kisiler grafik
arayuzunu istedikleri gibi degistirmek istiyorlar. Bunu kolaylastirmak
gerekiyor. :) Tesekkurler...

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr