[LINUX:17659] Arsivleme projesi

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@postmark.net)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 09:59:57 EEST

Merhaba,
Bugunlerde yeni bir projeye baslamayi planliyorum.
Amac: Kucuk ofisler icin maliyeti dusuk, esnek bir dokuman arsivleme
sistemi olusturmak. Bu sistem gonderilen ve alinan fax, e-mail, telex,
vb haberlesme kayitlarini etkin bir tarama imkani verecek sekilde
arsivleyecek; boylece hem kagit israfini en aza indirecek, hem de eski
kayitlara erisimi kolaylastiracak. Arsivlenecek dokumanlar text,
goruntu vb. formatinda olabilecekler(gerektiginde dokumanlara
sifreleme, sIkIstIrma gibi islemler de uygulanabilecek).

Sistem: Server tarafi tercihan linux. Client tarafi ise win, linux,
etc. (Client tarafina delphi ile win ortaminda baslanacak, sonra diger
sistemlere gecilecek).

Sorun: Bu projenin farkli database sistemlerini kullanabilmesini
istiyorum( oncelik, ucretsiz olanlarda). Bu nedenle, database
sistemlerinin kayit yapilari, farkli isletim sistemlerinden
erisilebilir olup-olmadiklari, performanslari, maksimum boyutlari vb.
konularda -mumkunse toplu- bilgiye ihtiyacim var. Bu konulardaki
yorumlarinizi ve kaynak onerilerinizi rica ediyorum.

(Mumkunse, dogrudan, asagidaki mail-adresimi kullaniniz!)
Saygilar, sevgiler.

Ahmet Aksoy
ahmetax@postmark.net