[LINUX:17658] Re: windows u yeni HD'e tasimak.

From: Yusuf YAVAS (yusuf.yavas@phreaker.net)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 08:49:35 EEST

norton ghost disk ve partition klonlayabiliyor..ayni zamanda sitede trial
versiyonu vardir diye site adresini verdim
serdar koylu'nun dedigi gibi olabilir ama ghost ile klonlama 15 dakika bile
tutmuyor..diskin 10 gb oldugunu dusunursek kopyalama ne kadar sürer pek
icacici degil.neyse fazla uzatmamak gerekli kolay gelsin
tesekkurler