[LINUX:17660] Re: Arsivleme projesi

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 10:15:55 EEST

On Thu, 6 Jul 2000, Ahmet Aksoy wrote:

> Sorun: Bu projenin farkli database sistemlerini kullanabilmesini
> istiyorum( oncelik, ucretsiz olanlarda). Bu nedenle, database
> sistemlerinin kayit yapilari, farkli isletim sistemlerinden
> erisilebilir olup-olmadiklari, performanslari, maksimum boyutlari vb.
> konularda -mumkunse toplu- bilgiye ihtiyacim var. Bu konulardaki
> yorumlarinizi ve kaynak onerilerinizi rica ediyorum.

Server tarafini Java ile yazarsaniz, neredeyse butun Database ler icin
varolan JDBC driver larini kullanabilirsiniz, JDBC kullanan bir Java
programinin bir Database server 'dan baska bir Database Server'a
gecirilmesi ise sadece bir configurasyon dosyasindaki 2 3 satiri
degistirmekten ibarettir, programi birakin yeni bastan yazmayi , yeniden
derlemeniz bile gerekmez... Ayrica tavsiyem

Server: Web based
Client: Browser

seklinde yapmanizdir...

Kolay gelsin,