[LINUX:17649] Ynt: allow deny

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Wed 05 Jul 2000 - 18:47:34 EEST

bunu baska turlu yaparsan sanirim daha kolay olur. ben boyle
kullaniyorumdum.

hosts.deny
ALL:in.telnetd [veya in.telnetd:ALL da olabilir tam hatirlamiyorum]
boylece herkese telnet i kapatmis olduk.

host.allow
ALL:xxx.xxx.xxx.1
ALL:xxx.xxx.xxx.2
seklinde istedigin IP lere veya hostlara erisim hakki tanimlarsin.

umarim yardimci olabilmisimdir.

İyi Çalışmalar.
Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr