[LINUX:17651] linuxtan mail atmak

From: enis ontunç (zombidik@hotmail.com)
Date: Wed 05 Jul 2000 - 18:52:56 EEST

listeye ve/veya baska yerlere mail atmak icin illaki hotmail'e baglanmam
gerekiyor.bu da oldukca yavas isleyen bir prosedur.

-acaba linux ile birlikte gelen mail server nasil calistirilir ve ben bu
serveri maillerimi atmak icin kullanabilirmiyim. Nasil???
degisik bi DNS veya bi gate mi ayarlamak gerekiyor?
surekli internete bagli olmadigim icin,mail serveri sadece gonderme amacli
kullanmayi dusunuyorum.

-ama bi sekilde ayarlanip da ben linuxu actigimda devreye girecek olan
server (bilmedigim icin yaziyorum) nette biryerlerde cachelenmis mailleri
alabilirmi? bu tur cache servisi saglayan yerler varmi?
yoksa benim gecici domainime atilan mailler bilgisayar acik degilken
gonderici bulunamadi diye geri mi doner?

-tabi ki nete baglandigim her zaman degisen ip nosunu,windozdaki dynip gibi
bi programla bi gecici domaine sabitleyebilir miyim?

karisik veya cok genis olduysa kusura bakmayin.

sevgi+saygi+linux