[LINUX:17650] mozilla + SSL + hotmail

From: enis ontunç (zombidik@hotmail.com)
Date: Wed 05 Jul 2000 - 18:50:43 EEST

netscape'in hantalligindan sonra mozilla M16 surumu oldukca iyi oldu.
muthis bisey.hiz dersen adeta isik hizi,bi siteden bi siteye ucuyor.
program indirmeler 4-5 K arasi (bunu nasil beceriyor anlayamadim ya)
yani netten bisey cekerken,browser biraz yavasliyor.band genisliginin
cogunu download programcigina veriyor.deneyin - begeneceksiniz :)
fakat su gunlerde bi sorun yasiyorum.indirip kurdugumda hotmail'e giriyordum
ama artik giremiyorum.hemen gidip www.mozilla.org 'a baktim
M16 ilk dagitimi ile gelen SSL'nin suresinin 1 temmuzda bittigine
SSL baglantilar icin SSL yamasini indirmem gerektigine dair
bisiler buldum.ilgili download sayfasina gittim, download linkine
tikladim.O da ne??? download penceresi gibi bisi acildi.(oto-apdeyt)
cok harika bi ozellik.mozilla kendi yamalarini kendi indiriyor ve
kuruyor.(cok begendim [No#1])
neyse lafi uzatmayayim.yamayi indirdi ve kurdu.
task penceresinde onceden acilmayan acilmayan security,artik aciliyor.
fakat ben hala hotmail'e giremiyorum mozilla ile. tum SSL ayarlari
acik.acaba baska bisi mi ayarlamak gerekiyor ??
bilgisi olan varsa lutfen!

sevgi+saygi