[LINUX:17512] Re: abit-udma66&linux

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 02 Jul 2000 - 22:53:27 EEST

> Selamlar sevgili Murat..

Merhaba Serdar,

>sonra da el aman deyip, bir daha dukkana sokmadim. Ama ABIT'in diger
>kartlarini hala kullaniyorum. Hepsi de mukemmel. Fakat bu karta da
>piyasada bir hayli talep var. Eger bu kartta boyle sorunlarin olusmamasi
>icin tecrubeleriniz varsa, veya bundan sonra olursa, degerli
>bilgilerinizden istifade etmek isterim.

Oncelikle detayli aciklaman icin cok tesekkur ederim.
Soyledigim gibi hem evdeki makinamda hem de bir arkadasimin makinasinda bu
kartlari kullandigim ve slotlar dolu oldugu halde herhangi bir cakisma
veya baska bir problemle karsilasmadigim icin boardlarin manuallerine
ayrintli bakmadim.

Fakat olurda bundan sonra herhangi bir problem ile karsilacak olursam
soylediklerin aklimda olacak ve cozumu icin ugrasacagim. Eger
becerebilirsem buraya yazacagimdan emin olabilirsin.

Tesekkurler,

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC