[LINUX:17513] Re: Kernel derleme ile ilgili..

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 02 Jul 2000 - 23:07:21 EEST

Merhaba,

> Murat'ın söylediği birşeyi tam anlayamadım.
>
> make menuconfig
> make dep
> make clean
> make modules
> make modules_install
> make bzImage
> make install
> ile kerneli derlerken sanırım make install, make bzImage işlemini tekrar yapıyor. burayı tam anlayamadım?

Make bzImage in yaptigi sey acik sanirim.

/usr/src/linuxarch/i386/boot/bzImage adinda kerneli olusturuyor. Daha
sonra yapman gereken lilo ayarlari filan.

make install ise yine ayni dosyayi olusturuyor daha sonra ayni dizindeki
install.sh dosyasini calistiriyor. O dosya ise eger sistemde installkernel
scripti varsa onu calistiriyor yoksa /vmlinuz u yedekliyor yeni kerneli
onun ismine atiyor System.map i / e atiyor lilo yu calistiriyor.

yani eger make install ile kernel derleyeceksen bosuna bir daha make
bzImage yapma demek istemistim. make install ilk once onu yapiyor cunku.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC