[LINUX:12448] Re: [LINUX:12441] RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?

Subject: [LINUX:12448] Re: [LINUX:12441] RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?
From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Wed 26 Jan 2000 - 17:21:40 EET

On Wed, Jan 26, 2000 at 09:17:01AM +0200, Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) wrote:
> benim listede donup dolasan maillerden anladigim
> en kullanisli linux en iyi linux degil

Maalesef oyle :P Dun evde RedHat 6.1 kurma denemelerimden sonra kesinlikle
ve kesinlikle bu goruse katilacagim.

Her ne kadar kurulumu `kolay' olmasa da Slackware kurulum programinin
`kararliligi' nedeniyle gayet guzel. RedHat gibi aptal exception'lar vermiyor.
(Dun neredeyse 10 defa redhat 6.1 kurmaya calistim.) Aletin kendisi de cok
kararli, ve memory footprint'i daha ufak. Bu nedenle de oldukca verimli.

Kurulumu `kolay' olanlarin son kullaniciya diger kelekleri de olmuyor degil:
RedHat 6 kurulurken evdeki bilgisayarima tftp daemon'i kurmustu! Bunun disinda,
herseyin script ya da scriptimsi C (gnome diye okunur) dunyasinda donmesi cok
aci--bu da bir performans etkeni. Ama open source dunyasinda da daha iyisi
zor maalesef.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr