[LINUX:12458] Re: RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?

Subject: [LINUX:12458] Re: RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?
From: Mete Balci (mete@eelab.itu.edu.tr)
Date: Thu 27 Jan 2000 - 01:37:30 EET

mrb..

On Wed, 26 Jan 2000, Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) wrote:

> en kullanisli linux en iyi linux degil

tabii ki oyle.. oyle olsa idi en iyi isletim sistemi windows olurdu..

> cogu kisi slackware in bazilari da debian in en iyi oldugunu dusunuyor gibi
> en cok kullanilan versiyon galiba red hat

turkiye de evet.. rpm yonetimi galiba herkesin kolayina geliyor.. redhat
da paketleri iyi seciyor sanirim..

> mandrake ve corel daha bir end user olmalari ile ortaya ciktilar
> suse de cilgin bir program destegi ve suse nin baska dagitimlarda olmayan
> bir hayran kitlesi var

sadece soyle bir linux neymis gormek icin corel oldukca iyi.. guzel bir
reklami oluyor linux in.. yok ben birazda kullanirim derseniz
redhat-mandrake derim.. ben slak kullaniyorum... debian in yonetimi biraz
zor gibi geldi.. (daha dogrusu kurulumu cok garip).. suse ye bir turlu
isinamadim.. bu kadar..

Mete BALCI
ITU