[LINUX:12441] RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?

Subject: [LINUX:12441] RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 26 Jan 2000 - 09:19:54 EET

Merhabalar

benim listede donup dolasan maillerden anladigim

en kullanisli linux en iyi linux degil

cogu kisi slackware in bazilari da debian in en iyi oldugunu dusunuyor gibi
en cok kullanilan versiyon galiba red hat
mandrake ve corel daha bir end user olmalari ile ortaya ciktilar
suse de cilgin bir program destegi ve suse nin baska dagitimlarda olmayan
bir hayran kitlesi var

felan falan
:-))

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");