[LINUX:12303] Re: IPMASQ & File Server

Subject: [LINUX:12303] Re: IPMASQ & File Server
From: WebMaster (webmaster@4tr.de)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 17:17:33 EET

Merhaba,

Oncelile ilginiz icin te$ekkurler.

Oneriniz dahilindeki network u kurmak icin Cisco1603 di$inda bir alete
de ihtiyacim olmaz zaten. Yani Linux makineyi bu durumda sadece Firewall
ve network denetimi icin kullanabiliriz. Bu i$lem icin NET ten bize
ula$an hat oncelinde Cisco 4500 serisi ana routerlarda gerekli guvenlik
onlemleri mevcut zaten. Yani guvenlikten cok oncelikli bir durumda
degil.

Benim yapmak istedigim gercek IP li bazi PC istasyonlarin da varliginin
devam edebilmesi ve bunun yanisira VPN deki PC ler ile ayni file server
i kullanabilmesi.

Onun icin, size sundugum network yapisi garip gelebiliyor, haklisiniz :)

Sevgiler,

SteelMan