[LINUX:12281] Re: IPMASQ & File Server

Subject: [LINUX:12281] Re: IPMASQ & File Server
From: Burak DAYIOĞLU (burak@hacettepe.edu.tr)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 00:28:53 EET

Merhaba,
NT makinayı hem web server (dışarıdan erişileceği için güvenilmez
bölgeye koymuşsunuz) hem de file server olarak kullanmanız iyi bir fikir
değil. Şöyle bir konfigürasyon daha cici olmaz mıydı?

                        NET

                        Router

                        Linux ------> NT web server

PC PC PC PC PC PC PC PC NT File Server

hem konfigürasyon olarak daha kolay hem de file server'ın güvenliği
açısından kat be kat iyi... Böyle bir durumda linux makinayı firewall
olarak da yapılandırabilirsiniz.

Böyle yapmamak için özel bir gerekçeniz var ise problemi çözmek için
yine de çalışalım...

sevgiler,
bd