[LINUX:12282] Re: IPMASQ & File Server

Subject: [LINUX:12282] Re: IPMASQ & File Server
From: vedo (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 01:09:44 EET

Sana bu düsünce ne kadar yardimci olabilirbilemiyorum ama.. ()

Çözüm a)
2. bir ethetnet kartini NT ye taksan isi çözümleyemezmisin ?

Çözüm b)
Router in kitapçigina bak ve sanirim Cisco 1603 Router da bu isi
halledebiliyorsun.

Çözüm c)
Linux router da ayar yaparak bunu halledebilirsin.
(Çok yüksek bir ihtimalle. ama benim LINUX konusunda fazla bilgim yok.)