[LINUX:12168] Re: [ozan@tr.debian.net: [debian-tr] Webmail Servisi]

Subject: [LINUX:12168] Re: [ozan@tr.debian.net: [debian-tr] Webmail Servisi]
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 15:27:51 EET

Evet rahatsizlik olayi dogru + andreas mueller denilen bu arkadasimiz "ben
bu isi daha iyi yapiyorum" derken reklam yapmayi mi kastetdi acaba ? Zira
biz kendisinin sunu yaptim bunu yaptim dedigi maillerinden baska birseyini
gormedik daha henuz. Nedir burak tan daha iyi yaptigi iyice bir aciklasa ya.
Herkese e-mail dagitmanin teknolojik ustunlugunu de kavrayabilmis degilim
henuz.. Oysa linux.org.tr i koruyup kollayan ve destek veren biri olan bd ye
boyle sacma bir sekilde satasmasi da ilginc geldi bana. Bir cesit
megalomanya yasiyor sanirim. Sanki bir ara turkce bilmiyordu bu
arkadasimizda birileri ceviri yapiyordu sanirim ama simdi kendisi turkce
yazabiliyor sanirim. Bu da ilginc.

Burasi Turkiye Linux kullanicilari nin iletisim ve yardimlasma listesi, ego
tatmini yada (afedersiniz ama) sidik yaristirma arenasi degil. Burda
birileri didisirse didisenler sonunda genellikle bundan bir ders alirlar ve
amaca ulasilmis olur. Fakat benim sitem daha iyi ve senden iyi yapiyorum
tarzi bir yaklasimdan kim kendine ne pay cikaracak ?

Evet, bu arkadasimizin yaptigi reklamlara HAYIRRRR ... Lutfen bu konuda
rahatsiz olanlar listeye yazmak yerine kendisine private mail atsinlar.

Dogan Zorlu,
Grup Yazilim, IZMIR.