[LINUX:12167] Re: squid

Subject: [LINUX:12167] Re: squid
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 14:48:52 EET

Alper_Oguz wrote:

> Belki de ondan ayni dosyayi tekrar yaratip haklarini ayarladigim halde
> devam etmesi icin squid'i restart ediyordum. Simdi once stop edip
> istedigimi yapip sonra start ediyorum. Tesekkurler...
>
> Alper Oguz
> alper@eksen.com
> uin: 4073197

Merhaba,

Daha once birkac arkadas sana dogru cevap vermislerdi ama gozardi ettin.
Yapman gereken squid -k rotate komutunu calistirmak. Squid kendisi
kapanmadan log dosyasinin adini degistiriyor ve yeni log dosyasini
olusturuyor. Boylece squid'i kapatmana gerek kalmiyor. Bu anlattiklarim
squid 2.2 STABLE5 surumunde bulunan ozellikler.

Bununla ilgili standart squid.conf dosyasi icinde okuman gereken birkac
satir bilgi var. Bu bilgilerde maksimum geriye dogru kac tane log
tutulacagini falan belirliyorsun.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu