[LINUX:12169] Re: [ozan@tr.debian.net: [debian-tr] Webmail Servisi]

Subject: [LINUX:12169] Re: [ozan@tr.debian.net: [debian-tr] Webmail Servisi]
From: Aydin Kocak (akocak@bodrum.mu.edu.tr)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 16:09:35 EET

selam;

Evet bu mesajdan sonra daha da fazla rahatsiz oluyorum Hizmeti Turkce veriyormussunuz bundan bir kac ay once liste de (debian-tr) Turkce degilde sirasiyla gun
icinde ingilizce,almanca, ... mesajlar gelmeye baslayinca neden Turkce gonderilmedigini
soyleyenleri listeden cikartan sizdiniz ..... linux.org.tr dan mail adresi alanlardan katki icin kucuk bir ucret alinmasini isteyince karsi cikip linux ticari
deyildir diye bar bar bagiran sizdiniz simdi ticaretin en baba sini yapiyorsunuz ... Tek kelime ile Tutarsizsiniz...

Aydin Kocak

Mugla Uni. Sys Adm.