[LINUX:13328] Mysql de turkce destegi

Subject: [LINUX:13328] Mysql de turkce destegi
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Tue 29 Feb 2000 - 13:52:40 EET

mysql de türkçe karekter sorunu yok.
Ama Siralama yaparken sorun cikariyor.
nedeni ise upper lower tablosunun yanlis olmasi.
Yeniden derlemek gerek ve ayrica upper lower tablosunu yeniden olusturmak
gerekiyor. locale tr_TR ayarini kullanmiyor. mysql sourceunda da yok.

Test icin asagidaki sorgulamalari deneyebilirsiniz.

mysql> select upper("i");
+------------+
| upper("i") |
+------------+