[LINUX:13175] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13175] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 19:18:49 EET

On Thu, 24 Feb 2000, Doruk Fisek wrote:

> Replying to Dogan Zorlu, (Date:11:35 PM 2/23/00 +0200):

> zor oldu :)) isin icinden >cikamadim. Calisip duran ve hic ellenmeyen bir
> sistemde (ne elektrik kesilmesi ne yazilim guncellemesi >nede baska birsey)
> boyle birsey nasil olur ? Haa, sisteminiz OS/2 Win9x yada NT olur onu
> anlarim, ama hic >kesinti yasamayan bir linux ta olunca cok sasirdim
> acikcasi. Hatta klasik MS yontemini (kapat tekrar ac) da >defalarca denedim.
>
> belki yeni surumde ozel bir durum icin bir problem olabilir, problem
> yasamadiginiz surumlerden birini denedin mi? (her yeni surumde
> [...]

Peki madem samba sorunlar konuSuluyor hemencik ben araya bir sorun
SIkIStIrayIm :) Benim samba dUzgUn CalISIyor herSeyiyle saadece tek bir
sorunu var.. aG komSularInI tIkladIGIm zaman makinenin ismini
gOremiyorum.. find computer dediGimde bulunuyor ve Uzerine tIklayIp share
edilen yerler filan gOrUlUyor burda bir sorun yok.. Saadece aG komSularIna
tIklanInca orda gOzUken 95/98 makinelerinin yanInda onun da ismini
gOremiyorum.. Psikolojik deGildir dimi? Ben onlarIn yanInda durmam filan
diye gOzUkmemezlik yapmaz herhalde :P