[LINUX:13153] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13153] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Feb 2000 - 10:02:23 EET

Replying to Dogan Zorlu, (Date:11:35 PM 2/23/00 +0200):

>Tipik bir sharing sorunu. Lakin takla bile atmama ragmen (bu gobekle baya
zor oldu :)) isin icinden >cikamadim. Calisip duran ve hic ellenmeyen bir
sistemde (ne elektrik kesilmesi ne yazilim guncellemesi >nede baska birsey)
boyle birsey nasil olur ? Haa, sisteminiz OS/2 Win9x yada NT olur onu
anlarim, ama hic >kesinti yasamayan bir linux ta olunca cok sasirdim
acikcasi. Hatta klasik MS yontemini (kapat tekrar ac) da >defalarca denedim.

belki yeni surumde ozel bir durum icin bir problem olabilir, problem
yasamadiginiz surumlerden birini denedin mi? (her yeni surumde
guncelledigini yazmistin, problem cikaran notebook'un yeni gelmedigini
farzediyorum)

net-bios session keep alive'larini dusurmek (default 15 dakika sanirim) ya
da kaldirmak da bir cozum olabilir ama performans dususune neden olabilir.
gene de guclu bir sunucu ve kalbur ustu terminallerle farketmez sanirim.

son surum 2.0.6, kasim ayindan beri ortalikta, yamasi falan da cikmadi, bir
sorun olsa duyulurdu diye dusunuyorum. belki bir conf dosyalarinda bir
seyleri degistirmislerdir, samba.org'daki listelere goz atabilirsin, orada
benzer sorunlar yasayan insanlar olabilir.

aklima gelenler bunlar. iyi sanslar.

                                                Doruk