[LINUX:13013] S3 trio 3d/2x

Subject: [LINUX:13013] S3 trio 3d/2x
From: Ferhat Kadir Pala (ferhat@forsnet.com.tr)
Date: Mon 21 Feb 2000 - 20:41:18 EET

selam arkadaslar
daha onceki notlarda bilgiler gecmisti sanirim...
fakat ben tam okuyayamamistim...
benim de x window icin s3 trio 3d/2x kart sorunum var...
acaba bu sorunu daha dogrusu bu ekran kartini nasil tanittiniz...
simdiden tesekkur ederim...

birde baska sorum olacakti...
samba icin smb.conf dosyasini ayarladim...
fakat win98 kullanicilari benim makinemi gormelerine ragmen sifre soruyor
karistirmadigim halt kalmadi fakat...
bir turlu bu sifreyi kaldiramadim...

stekrar tesekkur ederim...