[LINUX:13012] Re: Sendmail Sorunu

Subject: [LINUX:13012] Re: Sendmail Sorunu
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 21 Feb 2000 - 20:19:55 EET

Baris Metin wrote:

> Selamlar ;
>
> Redhat cdsindeki Imap paketini kurman yeterli.
>
> Iyi gunler...

Merhaba,

Baris Bey, IMAP paketi kurulu olmasaydi Tolga Bey mail Outlook ile
maillerini okuyamazdi.

Tolga Bey, problemin ne oldugunu tam olarak size soyleyemem. Hata
mesajlarini da mailinize ekleseydiniz daha kesin cevaplar verilebilirdi.

Anlatildigi kadariyla problem sanirim terminalleri RELAYe acmamis
olmamaniz. Kisaca

/etc/mail/relay-domains

(RH6.1 sistemde /etc/relay-domains dosyasi da olabilir emin degilim)
dosyasinin icine LAN uzerinde kullanilan bilgisayarlarin IP numaralarini
girin. Tek bir satir olarak 192.168.0 seklinde IP gruplari da
girebilirsiniz. (Eger yukaridaki sekilde calismazsa 192.168.0. olarak
girmeyi deneyin (sonuna nokta koyarak).

Daha sonra sisteminizi acip kapatin. Mail gondermeyi deneyin.

Daha detayli bilgi icin www.gelecek.com.tr/belgeler.php adresinde
sendmail ile ilgili dokumanlari bir inceleyin. Mail server kurmaniz icin
gerekli tum bilgilere bu adresteki dokumanlardan ulasabilirsiniz.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com