[LINUX:13014] Re: ekran kartı hakkında

Subject: [LINUX:13014] Re: ekran kartı hakkında
From: Tolga Güver (hpuck@pmail.net)
Date: Mon 21 Feb 2000 - 21:47:13 EET

merhaba
benim bilgisayarımda ASUS V3000 3DP ekran kartım var bu kart riva 128
chipsetli ve 4 mb bellegi ve AGP portunda var sorum su:
bende corel linux var fakat henüz kurmadım sebebi de aldıgım donanım
listesinde bu kartı goremedim sizce kurabilirmiyim yani bir sorun çıkarmı
yoksa başka bir linux mu bulmalıyım
not : ben linuxta acamiyim
                                                                  tesekkurler