[LINUX:12915] RE: [LINUX:12881] Re: Network Yapylandyrmasy

Subject: [LINUX:12915] RE: [LINUX:12881] Re: Network Yapylandyrmasy
From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Thu 17 Feb 2000 - 15:19:21 EET

default gateway belirtmenize gerek yok zaten.
eger ethernet kartinizi tanitabildiyseniz problem yok. bence once onu kontrol edin.
baska bir sistemi pingleyebilirsiniz.
ben 3 pc lik bir network kurdum ve calisti. biri NT biri 98 biri LINUX. ipler 192.168.1.1 ,2 ,3 ...
problem yok..gateway e gerek yok..
gatewayi buyuk bir networke bagli olup internete cikmaniz gerektiginde belirtmeniz gerekir.

:-))

Sevgili Arkadaslar,

Ben tek bir agdan bahsediyorum, default gateaway'e ne gerek var.
Bu bir prosedur mu, normalde gerek var mi?

Bunun yaninda 192.168.0.1 den 192.168.0.13 e giden ve baska networklere
baglanmayan
bir network te default gateaway ne verilebilir ki?

TCP/IP yuklu bir Linux, TCP/IP yuklu bir win98'i pingleyemez mi?

Saygilarimla

Timucin