[LINUX:12914] Samba & NT Domain

Subject: [LINUX:12914] Samba & NT Domain
From: Oguz Demirkapi (oguz@4tr.de)
Date: Thu 17 Feb 2000 - 14:50:21 EET

Selamlar,

Redhat 6.1 kurulu bir makine de Samba cali$tirmaya cali$iyorum.

File Share icin ayni SubNET icindeki bir NT Domain uzerinde var olan userlari kullanmak istiyorum. Windows
kullanicilari Linux makineyi görebiliyor, payla$im yaptigim dizini "okuyabiliyorlar",
ancak "yazamiyorlar".

NT Primary Domain olarak cali$iyor.

Linux uzerinde FILES adinda payla$im yaptigim bir dizin icin;
- NT de tanimli olan "DomainUsers" grubu icin FILES dizinine
  - File "Read", "Write" haklarini
  - NT Domain de user olan Mac kullanicilari icin ula$im
vermek istiyorum.

Sistemimdeki "smb.conf" dosyasi a$agidaki gibi ;

Nasil bir duzenleme yapmami onerirsiniz.

Sevgiler,

Oguz

smb.conf
[global]
workgroup = MyWorkGroup
server string = Samba Server
security = SERVER
encrypt passwords = Yes
password server = MyNTServer
log level = 0
log file = /var/log/samba/log.%m
max log size = 50
name resolve order = wins lmhosts bcast
socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
wins support = Yes

[homes]
comment = Home Directories
read only = No