[LINUX:12602] Re: TTnet-Ulaknet

Subject: [LINUX:12602] Re: TTnet-Ulaknet
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Thu 03 Feb 2000 - 15:05:48 EET

On Wed, 2 Feb 2000, huseyin ... wrote:

> ayrica PC makinalar ile Sun monitor calistirilabilir mi? Sanirim ekran
> kartlarinin bunu desteklemesi gerekiyormus.

Izmir Gantek (SUN Turkiye Temsilcisi) ile gorusmustum bendeki SUN Ultra1
monitorunu PC'de kullanmak icin.Gecen yil boyle bir islemi yapabilmem icin
ek bir cihaz(bir converter) gerektigini bu cihazin fiyatinin ise 100$
civarinda oldugunu soylemislerdi.17'' monitor hala duruyor oylece :)

> elimdeki Sun makinalara Linux yüklemek istiyorum. Bunun icin farkli bir
> linux versiyonu cekmem gerekli herhalde. eger gerekliyse bunu nerden
> bulabilirim ?

Sun makinanizin modelini ve tipini belirtmemissiniz.Sparc modelleri icin
cesitli linux dagitimlari mevcut.Redhat 5.2 Sparc versiyonu var bende
ancak kullanamiyorum henuz.Kullanamiycam da sanirim cunku Sparc uzerinde
su an Solaris calisiyor ve sorunu yok pek.