[LINUX:12591] Re: TTnet-Ulaknet

Subject: [LINUX:12591] Re: TTnet-Ulaknet
From: huseyin ... (huseyin@microserve.com.tr)
Date: Wed 02 Feb 2000 - 23:07:38 EET

merhabalar,

redhat'in HOWTO larindan MAIL ADMINISTRATOR'un türkcesi var mi? Eger yoksa
ben türkceye cevirebilirim. Bu konuda bi arastirmasi olan ve ya bilgisi
olan bana ulasirsa sevinirim. Eger turkcesi varsa ben bosuna ugrasmiyayim.
:)))

ayrica PC makinalar ile Sun monitor calistirilabilir mi? Sanirim ekran
kartlarinin bunu desteklemesi gerekiyormus.

elimdeki Sun makinalara Linux yüklemek istiyorum. Bunun icin farkli bir
linux versiyonu cekmem gerekli herhalde. eger gerekliyse bunu nerden
bulabilirim ?

sevgiyle .... linux ile....