[LINUX:12603] refresh rate

Subject: [LINUX:12603] refresh rate
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Thu 03 Feb 2000 - 16:40:35 EET

Merhabalar

Red Hat Linux 6.1 de custom monitor secince 1280*1024 cozunurlukde 85 Hz
secemiyoruz, en fazla yanlis hatirlamiyorsam 74 Hz gibi bir rakam vardi, 85
Hz lik bir rakami ekran destekliyor, ekran karti destekliyor, peki ben nasil
bu frekansda calisicam.

Ekran kartimin accelerated surucusu yok, SVGA server ile calisiyorum ama bu
bildigim kadari ile tazeleme frekansina etkimiyor.

Yine de 74 Hz 1280*1024 de windows dan daha net bir goruntu alabiliyorum.
(Ekran kartimin ve ekranin windows suruculeri yuklu olmasina ragmen)
Xwindow ne muhtesem bir sey

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");